Project- en campagnemanager | sr. online adviseur|

Binnen het team Corporate Communicatie als online communicatieadviseur rondom verschillende strategische thema’s in portefeuille zoals klantenbinding- en servicestrategie, centralisatie content management.

Verantwoordelijk voor het doorvertalen van communicatiedoelen naar “online” concepten en het opzetten en begeleiden van verschillende multimediale campagnes.

Als collectief van ruim 124.000 zorgverleners, is VvAA de stem en steun van zorgverlenend Nederland. We laten de stem van zorgverleners horen op zorgbrede thema’s als vermindering van bureaucratie. Met kennis, diensten en advies bieden we ondersteuning, voor en door zorgverleners.

Ik heb de volgende opdrachten gedaan bij VvAA

  • Online communicatieadviseur op de afdeling Corporate Communicatie rondom verschillende strategische thema’s in portefeuille zoals klantenbinding- en servicestrategie, centralisatie content management
  • Projectleider UX-optimalisatie traject van vvaa.nl. Oplevering een volledig nieuw HTML-prototype. Inclusief styleguide en concept rationale.
  • Als campagnemanager verantwoordelijk voor het doorvertalen van communicatiedoelen naar “online” concepten en het opzetten en begeleiden van bijbehorende multimediale campagnes voor o.a;
    • De Nationale [Ont]Regelmonitor. Onderzoek onder zorgverleners rondom regeldruk in de zorg
    • Beeld van de Zorg. Fotoscopie van 8 zorgverleners
    • Directe ledenwerving. Doorlopende onlinecampagne voor autonome groei van ledendatabase
    • Zin in Zorg. Beweging voor mentaal fitte AIOS dokters

Binnen de verschillende deelopdrachten van mijn opdracht bij VvAA werk ik altijd vanuit heldere doelstellingen. Of dit conversiegedrevene is bij een directe ledenwerving of merkgedrevenen bij het borgen van de merk rationale in een webconcept.