Monitoring
Het o.a. vinden van waardevolle informatie, conversaties, influencers voor uw organisatie op social media door middel van software.
Monitoring verbeterd uw inzichten en daarmee de service naar uw klanten en uw concurrentie positie
Hoe ga je als bedrijf om met social media. Wij kijken naar de interne organisatie en voeren een quickscan uit om te kijken hoe sociaal ready uw organisatie is.
Bieden overzicht in de wir war van monitoringsoplossingen en leiden uw medewerk op met praktische tips en trucs
Wat wilt u online bereiken? Als ondernemer weet u zelf heel goed wat uw passie was waarom u ondernemer bent geworden. Maar komt die passie online terug?
Wat is het doel van uw website? Deze en vele andere vragen komen terug in de online strategie.
Ja, dan heeft u een Social strategie. U ziet de voordelen van social. En wil graag aan de slag. Uw doelgroep blijkt erg actief of juist niet?
Hoe zorgt u ervoor dat u in contact komt met uw community. Zonder dat u direct gezien wordt als commercieel partij.
Social media monitoring. Er zijn enorm veel gratis en betaalde oplossingen. Samen bekijken we de oplossingen en welke oplossing het best passen bij uw huidige organisatie.
Van webcare tot het sentiment van uw bedrijf en van uw concurrenten. Het monitoren van uw social media campagnes en het analyseren van interessante thema’s. Met social media monitoring krijgt u toegang tot een enorme berg aan informatie waarmee u eenvoudig kunt inspelen op de wensen van uw klanten en op zoek kunt gaan naar nieuwe klanten.
Social media monitoring is onlosmakelijk verbonden met het succesvol inzetten van social media en daardoor een must voor iedere ondernemer die social media serieus neemt.
Bij strategie denkt u waarschijnlijk al snel aan dure trajecten waar 100+ pagina tellende documenten uit voort komen. Social strategie werkt net even anders. Social strategie schets een punt aan de horizon en geeft praktische handvaten om daar te komen. Geen langslepende trajecten maar een praktische plan hoe u als ondernemer morgen aan de slag kan gaan met Social.
Wij kijken naar uw organisatie en bekijken waar u staat ten opzichten van uw concurrenten. Ook gaan we onderzoeken hoe sociaal uw klanten eigenlijk zijn. Om uiteindelijk social als integraal onderdeel van uw bedrijf in te zetten.
Ja, dan heeft u een social strategie. U ziet de voordelen van social. En wil graag aan de slag. Uw doelgroep blijkt erg actief of juist niet? Hoe zorgt u ervoor dat u in contact komt met uw community. Zonder dat u direct gezien wordt als commercieel partij.
Community management heeft een gouden regel. Geef het tijd. Maar nu alles nog managen. Hoe gaat uw organisatie om met kritiek. Hoe zorgt u ervoor dat u 24/7 Social media in de gaten kan houden.
Het o.a. vinden van waardevolle informatie, conversaties, influencers voor uw organisatie op social media door middel van software.
Monitoring verbeterd uw inzichten en daarmee de service naar uw klanten en uw concurrentie positie
Roepende in de sociale woestijn of opgemerkt worden? Het verschil wordt gemaakt met o.a. het gebruik van de juiste # (hastag)
Een methode om op basis van kernwoorden gevonden te worden in de zoekresulaten van social media.
Niets meer en minder dat het vervolg op monitoring (luisteren). Het niet hebben van webcare is hetzelfde als het niet hebben van een telefoonnummer.
Inzicht hebben en mogelijkheid om te reageren op social media naar klanten en andere stakeholders.
Hoe wordt er over uw organisatie of u als persoon gesproken? Postief, negatief of zonder een duidelijk sentiment (neutraal). Maar ook hoe is het sentiment t.o.v. uw comcurrenten.
Met de juiste monitoringssoftware krijgt u zeer waardevolle inzichten en werkt u aan de percenptie van uw merk.
Wat vinden andere van uw bedrijf, producten en diensten. Hoe reageert u op klachten en wie zijn de ambassadeurs van uw bedrijf.
Google vind de mening van andere steeds belangrijker en zal uw bedrijf met een hogere positie belonen in de zoekresultaten.
Adverteren op Google is niet meer weg te denken maar adverteren op sociale media vraagt een andere aanpak.
Welke mogelijkheden zijn er om uw doelgroep te targeten en hoe houd u het leuk zodat uw campagne opvalt op social media.